Księgarnia w wartościami.

Ostatnio odkryłam bardzo interesującą księgarnie naukową na Nowym Świecie.Od małego fascynował mnie świat książek i bajek.Uwielbiałam gdy mama mi czytała mogłam wtedy przenieść się do innego świata.Nadal książki są moją pasją ,bardzo chciałabym w przyszłości pracować w jakimś wydawnictwie lub jako bibliotekarz w pracy z dziećmi.Szczególnie interesuję mnie dziedzina biblioterapii.Bardzo chciałabym pomagać dzieciom w problemami np.szkolnymi poprzez odpowiednio dobraną lekturę.Moim zamiarem jest wzięcie udziału w warsztatach dla bibliotekarza z dziedziny Biblioterapii.Tematyka czytanych przeze  mnie pozycji ciągle się zmienia.W swoim czasie lubiłam czytać książki o duchowości katolickiej .Teraz coraz częściej sięgam po pozycje naukowe ,przeważnie związane z moją pracą w bibliotece i ze studiami.Chciałabym jak najlepiej przygotować się do pracy bibliotekarza i czytanie pozycji z tej dziedziny sprawia mi ogromną radość.Księgarnia ,którą odkryłam jest moim zdaniem bardzo ciekawa znajdują się tam pozycje naukowe ,jeśli mogłabym jakąś ją określić powiedziałabym z wartościami.Moją uwagę jak zawsze przykuł dział z pozycjami katolickimi.Uważam,że księgarnia jest naprawdę ciekawa w starym stylu gdzie można zaopatrzyć się w wartościowe pozycje dla chętnych zgłębiania wiedzy i poszerzania horyzontów.Poniżej wklejam zdjęcia z witryn sklepowych.Uważam,że dobra książka jest bardzo ważna w życiu człowieka zwłaszcza ,że na obecnym rynku wydawniczym dużo jest pozycji typowo komercyjnych nastawionych na sprzedać i dochód o wątpliwym przekazie.Jeśli ktoś będzie w Warszawie bardzo polecam odwiedzić tę właśnie księgarnie.


Komentarze