Kwiaty od Pana Jezusa.

Wczoraj w naszej wspólnocie Neokatechumalnej mieliśmy Liturgie słowa pierwszą którą  odprawialiśmy samodzielnie.Każdy  z osób współodpowiedzialnych przygotowywał wstęp.Zastanawiałam się co powiedzieć tym ludziom aby z chęcią i uwagą wysłuchali Słowa Bożego i jakoś słowa układały się same.Mam nadzieje ,że wczorajsza Liturgia Słowa wyda dobre owoce wśród uczestników.Na koniec Liturgii wszystkiego kobiety dostały po jednej róży ,muszę się przyznać ,ze czułam jakbym tą róże dostała od samego Pana Jezusa.Róża była w kolorze pomarańczowym.Postanowiłam sobie ,że będę zasuszać te róże te pamiątkę .Bardzo lubię dostawać kwiaty .Dostałam także 3 róże białe po Konwiwencji ,które już zasuszyłam .Interesuje mnie także symbolika dostawanych kwiatów.Tak np.róża kremowa.
Tak,np.róża biała lub kremowa która często jest widziana w bukietach ślubnych symbolizuję niewinność ,czystość ,uczucie idealne dlatego też często taki bukiet do ołtarza mają panny młode.
Biała róża symbolizuję także szacunek i pokój.Zdjęcie ususzonych róż ,które otrzymałam po Konwiwnecji.
 
Róża pomarańczowa jest natomiast symbolem entuzjazmu i pożądania,Wyraża podziw i zainteresowanie jeśli jest dawana jedna oznacza ,że ktoś wciąż nas kocha tak jak na pierwszej randce.Oto zdjęcia róży ,która dostałam po Liturgii Słowa.

Komentarze